Hopp over navigasjon
    
Søk med mobilen
Omslagsbilde
""
Logg inn øverst til høyre, med nasjonalt lnr for å gi stjernekast
Utgitt:
2018 . - Bok . - 223 s.
Bokmål
Opplysninger:
Denne boken gir en helhetlig tilnærming til språklæring og tar for seg verbalspråk, kroppsspråk, sang, musikk, bevegelse og bruk av litteratur som mulige veier til språktilegnelse for barn. Barn er også viktige forbilder og kommunikasjonspartnere for hverandre. Noen av kapittelforfatterne konsentrerer seg eksplisitt om språket som sådan, mens andre ser samhandling i uformelle situasjoner som viktige forutsetninger for språktilegnelse. Kapitlene omhandler både første- og andrespråkslæring. Omtalen er utarbeidet av BS.
Hylleplass:
372.6 V
Bestill       Husk denne

(beta)Bli den første til å skrive anmeldelse

AvdelingBindPlasseringNoteStatus
Bekkestua. Voksenavd. Utlånt til 2/6/2025
Denne boken gir en helhetlig tilnærming til språklæring og tar for seg verbalspråk, kroppsspråk, sang, musikk, bevegelse og bruk av litteratur som mulige veier til språktilegnelse for barn. Barn er også viktige forbilder og kommunikasjonspartnere for hverandre. Noen av kapittelforfatterne konsentrerer seg eksplisitt om språket som sådan, mens andre ser samhandling i uformelle situasjoner som viktige forutsetninger for språktilegnelse. Kapitlene omhandler både første- og andrespråkslæring. Omtalen er utarbeidet av BS.
Vis alltid denne fanen

Bibliotekarenes bokanmeldelser - fra anbefalinger.deichman.no

Vis alltid denne fanen
  • Tips en venn om Veier til språk : i barnehagen
  • Del på Facebook
  • Vis Facebooks Liker-knapp
  • Del på Twitter
  • Vis QR-kode med lenke for mobil
  • Foreslå innkjøp
  • Annen visning

Huskeliste

Lista er tom
https://barum.bib.no/cgi-bin/websok?tnr=497655