
Markedsføringsledelse
Marketing management (Originaltittel) Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; norske tilretteleggere Morten Erichsen og Nina RonæsKotler, Philip 658.8 K
Bok Bokmål utgitt 2016
Hylleplass: *0010540542 *003NO-LaBS *00520211208192149.0 *007t *008190919b xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a9788205472808$qh.$cNkr 799.00 *035 $a(NO-LaBS)10586360(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0498885 *041 $heng *08204$qNO-OsBA$a658.8$223/nor *090 $c658.8$dK *1001 $aKotler, Philip$_24420100 *24510$aMarkedsføringsledelse$cPhilip Kotler, Kevin Lane Keller ; norske tilretteleggere Morten Erichsen og Nina Ronæs *2461 $aMarketing management$iOriginaltittel *250 $a4. utg. *260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2016 *300 $a982 s.$bkol. ill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $a1. norske utg.: Oslo : Universitetsforl., 1992 *500 $aOriginaltittel: Marketing management *5058 $aHar noter, ordliste, register *65017$aMarkedsføring$2bibbi$_1916844400 *7001 $aErichsen, Morten$emedarbeider$4ctb$_1912957400 *7001 $aKeller, Kevin Lane$emedforfatter$4aut$_1914694300 *7001 $aRonæs, Nina$d1968-$emedarbeider$4ctb$_1914694200 ^