
Markedsføring og forbrukerne : samfunnsvitenskapelige blikk
Ardis Storm-Mathisen ... [et al.]Bok 658.8 M
Bokmål utgitt 2018
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 658.8 M) - SANDVIKA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 658.8 M)
*0010509053 *003NO-LaBS *00520211208192117.0 *007t *008181001b xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-15-02591-9$qh.$cNkr 379.00 *035 $a(NO-LaBS)11431057(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0548022 *08204$qNO-OsBA$a658.8$223/nor *090 $c658.8$dM *24500$aMarkedsføring og forbrukerne$bsamfunnsvitenskapelige blikk$cArdis Storm-Mathisen ... [et al.] *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2018 *300 $a217 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, noter, register *5208 $aForfatternes utgangspunkt er at markedsføring som fagdisiplin ikke gir tilstrekkelig kunnskap om markedsføringens påvirkning på forbrukersamfunnet. Det er heller ikke mulig å forstå dagens samfunn uten å forstå markedsføringens prinsipper og praktiske utslag. Boken har en tredelt struktur, der første del studerer markedsføringsprodusentene i Norge, del to undersøker hvor mennesker kommer i kontakt med markedsføringskampanjer, og del tre ser på hva som oppstår i møtet mellom mennesket og markedsføringen. Boken vil være særlig relevant for markedsføringsstudenter, men den kan være av interesse for alle som bedre ønsker å forstå hvordan markedsføring påvirker både samfunnsstrukturer og individer. Omtalen er utarbeidet av BS. *65017$aMarkedsføring$gbedriftsøkonomi$0(NO-OsBA)1120289$2bibbi$9nob$_1925717800 *7001 $aStorm-Mathisen, Ardis$emedarbeider$4ctb$_1914203400 ^