
Veier til språk : i barnehagen
Sonja Kibsgaard (red.)Bok · Bokmål · utgitt 2018
·
Hylleplass: 372.6 V
Ikke ledig
ca 2 - 3 uker ventetidHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0010497655 *003NO-LaBS *00520211208191640.0 *007t *008180502b xx e 0 mul d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-15-02883-5$qh.$cNkr 369.00 *035 $a(NO-LaBS)10930409(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0527008 *041 $anob$anno *08204$qNO-OsBA$a372.6044$223/nor *083 $a155.413$qNO-OsBA *083 $a372.6$qNO-OsBA *083 $a401.93$qNO-OsBA *090 $c372.6$dV *24500$aVeier til språk$bi barnehagen$cSonja Kibsgaard (red.) *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2018 *300 $a223 s.$bfig. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)497655-1 *5058 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, noter, register *5208 $aDenne boken gir en helhetlig tilnærming til språklæring og tar for seg verbalspråk, kroppsspråk, sang, musikk, bevegelse og bruk av litteratur som mulige veier til språktilegnelse for barn. Barn er også viktige forbilder og kommunikasjonspartnere for hverandre. Noen av kapittelforfatterne konsentrerer seg eksplisitt om språket som sådan, mens andre ser samhandling i uformelle situasjoner som viktige forutsetninger for språktilegnelse. Kapitlene omhandler både første- og andrespråkslæring. Omtalen er utarbeidet av BS. *546 $aTekst på bokmål og nynorsk *65004$aSpråkutvikling$xBarn$2bibbi$9nor$_1917111400 *65017$aSpråk$gfør- og grunnskolen$xUndervisning$0(NO-OsBA)1122004$2bibbi$9nob$_1928057000 *65027$aSpråktilegnelse$2bibbi$9nob$_1923403400 *7001 $aKibsgaard, Sonja$d1951-$eredaktør$4edt$6(NO-LaBS)497655-1$_21319300 ^