
Norske reklamefigurer
Bjørn Kowalski HansenHansen, Bjørn-Kowalski 741.6 H
Bok Bokmål utgitt 2017
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 741.6 H)
*0010489172 *003NO-LaBS *00520211208192649.0 *007t *008180213b xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-690470-3-5$qh.$cNkr 349.00 *035 $a(NO-LaBS)10864202(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0525023 *08204$qNO-OsBA$a741.6709481$223/nor *083 $a741.6$qNO-OsBA *090 $c741.6$dH *1001 $aHansen, Bjørn-Kowalski$d1979-$_1913929700 *24510$aNorske reklamefigurer$cBjørn Kowalski Hansen *260 $a[Oslo]$bForm forl.$c2017 *300 $a185 s.$bkol. ill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5208 $aBoken viser mer enn 400 figurer som er brukt i norsk reklame i perioden 1920-1960. Disse figurene og maskotene har promotert norske bedrifter og produkter på ulike måter. Her møter vi blant andre Maler'n til Bjercke, Mr. Bottlenose fra Tønsberg Harpunfabrik og Hokus P. Feliokus fra Landbrukets Sentralforbund. Omtalen er utarbeidet av BS. *65017$aReklamekunst$xNorge$2bibbi$_1917294100 ^