
TXT : hvordan skrive selgende og profilerende reklametekster?
Ole StrømStrøm, Ole 659.1 S
Bok Bokmål utgitt cop. 2013
Hylleplass: *0010365752 *003NO-LaBS *00520211208191854.0 *007t *008131216b xx e 0 nob d *009 n *019 $bl *020 $a978-82-321-0201-3$qh.$cNkr 295.00 *035 $a(NO-LaBS)9970152(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0375003 *08274$qNO-OsBA$a659.1$25 *083 $qNO-OsBA$a808.066$25 *090 $c659.1$dS *1001 $aStrøm, Ole$d1946-$6(NO-LaBS)365752-1$_1912214300 *24510$aTXT$bhvordan skrive selgende og profilerende reklametekster?$cOle Strøm *260 $aTrondheim$bAkademika$ccop. 2013 *300 $a213 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)365752-1 *5058 $aHar innholdsfortegnelse *65017$aReklame$2bibbi$_1916896200 *65027$aLitterære virkemidler$greklametekster$2bibbi$9nob$_1919261400 ^