
Merkevareledelse på norsk 2.0
Bendik Meling Samuelsen, Adrian Peretz og Lars Erling OlsenSamuelsen, Bendik Meling 658.8 S
Bok Bokmål utgitt 2010
Hylleplass: *0010275603 *003NO-LaBS *00520211208193107.0 *007t *008100908b xx e 0 nob d *009 n *019 $bl *020 $a978-82-02-31353-1$qh.$cNkr 598.00 *035 $a(NO-LaBS)1082733(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0260864 *08274$qNO-OsBA$a658.8$25 *090 $c658.8$dS *1001 $aSamuelsen, Bendik Meling$d1971-$_1906325300 *24510$aMerkevareledelse på norsk 2.0$cBendik Meling Samuelsen, Adrian Peretz og Lars Erling Olsen *250 $a2. utg. *260 $a[Oslo]$bCappelen Damm$c2010 *300 $a514 s.$bkol. ill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $a1. utg.: Oslo : Cappelen akademisk, 2007 med tittel: Merkevareledelse på norsk *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register *65017$aMarkedsføring$2bibbi$_1916844400 *7001 $aOlsen, Lars Erling$d1975-$0(NO-TrBIB)90336681$emedforfatter$4aut$_1925765800 *7001 $aPeretz, Adrian$d1960-$emedforfatter$4aut$_1906325500 ^