
Internasjonal markedsføring
Carl Arthur SolbergSolberg, Carl Arthur 658.84 S
Bok Bokmål utgitt cop. 2009
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 658.84 S)
*0010246904 *003NO-LaBS *00520211208192431.0 *007t *008090310b xx e 0 nob d *009 n *019 $bl *020 $a978-82-15-01401-2$qh.$cNkr 499.00 *035 $a(NO-LaBS)1014725(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0242558 *08274$qNO-OsBA$a658.84$25 *090 $c658.84$dS *1001 $aSolberg, Carl Arthur$_16094100 *24510$aInternasjonal markedsføring$cCarl Arthur Solberg *250 $a8. utg. *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2009 *300 $a512 s.$bfig. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $a1. utg.: Industri- og eksportforl., 1967 med tittel: Eksportmarkedsføring *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register *65017$aEksportmarkedsføring$2bibbi$_1921983000 ^