
Markedsføring i et tverrfaglig perspektiv
Tom Rosendahl og Torbjørn HodneRosendahl, Tom 658.8 R
Bok Bokmål utgitt cop. 2008
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 658.8 R)
*0010237926 *003NO-LaBS *00520211208192747.0 *007t *008080822b xx e 0 nob d *009 n *019 $bl *020 $a978-82-02-27522-8$qh.$cNkr 498.00 *035 $a(NO-LaBS)982811(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0218202 *08274$qNO-OsBA$a658.8$25 *090 $c658.8$dR *1001 $aRosendahl, Tom$_16777700 *24510$aMarkedsføring i et tverrfaglig perspektiv$cTom Rosendahl og Torbjørn Hodne *260 $a[Oslo]$bCappelen akademisk$ccop. 2008 *300 $a495 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter *65017$aMarkedsføring$2bibbi$_1916844400 *7001 $aHodne, Torbjørn$emedforfatter$4aut$_24253400 ^