
Merkevareledelse på norsk
Bendik Meling Samuelsen, Adrian Peretz og Lars Erling OlsenSamuelsen, Bendik Meling 658.8 S
Bok Bokmål utgitt cop. 2007
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 658.8 S)
*0010222997 *003NO-LaBS *00520211208192021.0 *007t *008070522b xx e 0 nob d *009 n *019 $bl *020 $a978-82-02-24915-1$qh.$cNkr 498.00 *035 $a(NO-LaBS)926405(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0180068 *08274$qNO-OsBA$a658.8$25 *090 $c658.8$dS *1001 $aSamuelsen, Bendik Meling$d1971-$6(NO-LaBS)222997-1$_1906325300 *24510$aMerkevareledelse på norsk$cBendik Meling Samuelsen, Adrian Peretz og Lars Erling Olsen *260 $aOslo$bCappelen akademisk$ccop. 2007 *300 $a388 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)222997-1 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)222997-2 *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter *65017$aMarkedsføring$gbedriftsøkonomi$0(NO-OsBA)1120289$2bibbi$9nob$_1925717800 *7001 $aOlsen, Lars Erling$d1975-$0(NO-TrBIB)90336681$emedforfatter$4aut$6(NO-LaBS)222997-2$_1925765800 *7001 $aPeretz, Adrian$d1960-$emedforfatter$4aut$_1906325500 ^