

*001622829 *003NO OsBA *00520220919073004.0 *007ta *008220928s2022 no e 0 0 nob d *009 cam a22 c 4500 *019 $bl *020 #$a9788202738433$cNkr 239.00$qheftet *035 $a(NO-LaBS)15877928(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0649713 *040 $aNO-OsBA$bnob$erda *082 #$a658.8$qNO-OsBA$223/nor *090 $c658.8$dH *1001#$aHaus, Eirik$d1979-$0(NO-TrBIB)4097110$4aut$811$81$_1925765700 *24510$aMarkedsføring på 1-2-3$cEirik Haus og Lars E. Olsen *246 #$aMarkedsføring *246 #$aMarkedsføring på en to tre *250 #$a1. utgave *264 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2022 *300 #$a155 sider$billustrasjoner *336 #$atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 #$auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 #$abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 #$aNordmenn$bn.$mNasjonalitet/regional gruppe$2bibbi$81 *386 #$am$mKjønn$811 *4901#$aPensum på 1-2-3 *650 7$aMarkedsføring$gbedriftsøkonomi$0(NO-OsBA)1120289$2bibbi$9nob$_1925717800 *7001#$aOlsen, Lars Erling$d1975-$0(NO-TrBIB)90336681$4aut$81$811$_1925765800 *830 0$aPensum på 1-2-3$lNorsk$_1915054900 *8521#$h658.8$iHAU *856 #$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/d8de501c-addf-447e-9f41-38428fab204f/cover/original.jpg$3Omslagsbilde ^