

*0010563367 *003NO-LaBS *00520211208191514.0 *007t *008200831b xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-02-66586-9$qheftet$cNkr 319.00 *035 $a(NO-LaBS)12601715(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0592188 *08204$qNO-OsBA$a371.394$223/nor *083 $a371.39$qNO-OsBA *090 $c371.39$dT *24500$aTilpasset opplæring$cMirjam Harkestad Olsen og Peder Haug (red.) *250 $a1. utgave *260 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2020 *300 $a151 sider$billustrasjoner *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)563367-1 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-TrBIB)90074125 *4901 $aInkluderende skolemiljø *65017$aTilpasset opplæring$2bibbi$9nob$_1918104700 *7001 $aHaug, Peder$d1947-$0(NO-TrBIB)90074125$eredaktør$4edt$_1915556200 *7001 $aOlsen, Mirjam Harkestad$d1968-$0(NO-TrBIB)4093254$eredaktør$4edt$6(NO-LaBS)563367-1$_1924947600 *830 0$aInkluderende skolemiljø$_1914560700 ^