*001622829
*003NO OsBA
*00520220919073004.0
*007ta
*008220928s2022 no e 0 0 nob d
*009 cam a22 c 4500
*019 $bl
*020 #$a9788202738433$cNkr 239.00$qheftet
*035 $a(NO-LaBS)15877928(bibid)
*035 $a(NO-OsBA)0649713
*040 $aNO-OsBA$bnob$erda
*082 #$a658.8$qNO-OsBA$223/nor
*090 $c658.8$dH
*1001#$aHaus, Eirik$d1979-$0(NO-TrBIB)4097110$4aut$811$81$_1925765700
*24510$aMarkedsføring på 1-2-3$cEirik Haus og Lars E. Olsen
*246 #$aMarkedsføring
*246 #$aMarkedsføring på en to tre
*250 #$a1. utgave
*264 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2022
*300 #$a155 sider$billustrasjoner
*336 #$atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 #$auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 #$abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386 #$aNordmenn$bn.$mNasjonalitet/regional gruppe$2bibbi$81
*386 #$am$mKjønn$811
*4901#$aPensum på 1-2-3
*650 7$aMarkedsføring$gbedriftsøkonomi$0(NO-OsBA)1120289$2bibbi$9nob$_1925717800
*7001#$aOlsen, Lars Erling$d1975-$0(NO-TrBIB)90336681$4aut$81$811$_1925765800
*830 0$aPensum på 1-2-3$lNorsk$_1915054900
*8521#$h658.8$iHAU
*856 #$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/d8de501c-addf-447e-9f41-38428fab204f/cover/original.jpg$3Omslagsbilde
^