
Merkevareledelse
Bendik Meling Samuelsen, Adrian Peretz og Lars Erling OlsenSamuelsen, Bendik Meling 658.8 S
Bok Bokmål utgitt 2016
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 658.8 S)
*0010496393 *003NO-LaBS *00520211208191904.0 *007t *008180419b xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-02-48974-8$qh.$cNkr 729.00 *035 $a(NO-LaBS)15517073(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0501123 *08204$qNO-OsBA$a658.8$223/nor *090 $c658.8$dS *1001 $aSamuelsen, Bendik Meling$d1971-$6(NO-LaBS)496393-1$_1906325300 *24510$aMerkevareledelse$cBendik Meling Samuelsen, Adrian Peretz og Lars Erling Olsen *260 $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2016 *300 $a679 s.$bkol. ill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)496393-1 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)496393-2 *5058 $aHar bibliografi, notar, register, sammendrag *65017$aMarkedsføring$gbedriftsøkonomi$0(NO-OsBA)1120289$2bibbi$9nob$_1925717800 *7001 $aOlsen, Lars Erling$d1975-$0(NO-TrBIB)90336681$emedforfatter$4aut$6(NO-LaBS)496393-2$_1925765800 *7001 $aPeretz, Adrian$d1960-$emedforfatter$4aut$_1906325500 ^