
Å se seg spørrende omkring : introduksjon til en ny pedagogisk filosofi
Inga BostadBostad, Inga 370.1 B
Bok Bokmål utgitt 2017
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 370.1 B)
*0010461843 *003NO-LaBS *00520211208191738.0 *007t *008170403b xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-05-47340-9$qh.$cNkr 349.00 *035 $a(NO-LaBS)10685308(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0510168 *08204$qNO-OsBA$a370.1$223/nor *090 $c370.1$dB *1001 $aBostad, Inga$d1963-$6(NO-LaBS)461843-1$_19408900 *24510$aÅ se seg spørrende omkring$bintroduksjon til en ny pedagogisk filosofi$cInga Bostad *260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2017 *300 $a168 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)461843-1 *5058 $aHar bibliografi, noter, register *5208 $aHva skal til for å skape et undersøkende klasserom? Kan filosofien bidra til å få en dypere forståelse av undring og engasjement, og kan frihet skape kunnskapstørst og selvrefleksjon? Denne boken presenterer noen grunnleggende pedagogisk-filosofiske spørsmål knyttet til frihet og ansvar i skole og utdanning. I tillegg introduserer forfatter Inga Bostad en ny pedagogisk filosofi der hun tar til orde for flere og bedre spørsmål - og færre svar. Omtalen er utarbeidet av BS. *65017$aPedagogisk filosofi$2bibbi$9nor$_1920928600 ^