*0010318790
*003NO-LaBS
*00520211208192831.0
*007t
*008120320b xx e 0 nob d
*009 n
*019 $bl
*020 $a978-82-05-42307-7$qh.$cNkr 179.00
*035 $a(NO-LaBS)8123616(bibid)
*035 $a(NO-OsBA)0281011
*08274$qNO-OsBA$a372.127$25
*090 $c372.127$dV
*24500$aVurderingspraksis$bbeskrivelse av en pedagogisk analysemodell til bruk i grunnskolen$cThomas Nordahl ... [et al.]
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2012
*300 $a55 s.$bfig.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-TrBIB)90362589
*4901 $aDette vet vi om
*5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*65017$aEvaluering$gfør- og grunnskolen$2bibbi$9nor$_1920212400
*7001 $aNordahl, Thomas$d1958-$0(NO-TrBIB)90362589$emedarbeider$4ctb$_1915716900
*830 0$aDette vet vi om$_1911370000
^