
Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag
Ola Gaute Aas Askheim, Tor GrennessAskheim, Ola Gaute Aas 658.83 A
Bok Bokmål utgitt cop. 2008
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 658.83 A)
*0010240555 *003NO-LaBS *00520211208191825.0 *007t *008081021b xx e 0 nob d *009 n *019 $bl *020 $a978-82-15-01000-7$qh.$cNkr 180.00 *035 $a(NO-LaBS)994217(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0165511 *08274$qNO-OsBA$a658.83$25 *090 $c658.83$dA *1001 $aAskheim, Ola Gaute Aas$_1922802300 *24510$aKvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag$cOla Gaute Aas Askheim, Tor Grenness *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2008 *300 $a189 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse *65017$aMarkedsforsking$2bibbi$_1922802400 *7001 $aGrenness, Tor$d1943-$0(NO-TrBIB)90224580$emedforfatter$4aut$_1928066100 ^