Branding : et verktøy for å sikre verdiskapning
Christian SindingSinding, Christian 658.82 S
Bok Bokmål utgitt 2004
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 658.82 S)
*0010195413 *003NO-LaBS *00520211208192753.0 *007t *008040927b xx e 0 nob d *009 n *019 $bl *020 $a82-7146-109-5$qib.$cNkr 369.00 *035 $a(NO-LaBS)833077(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0147134 *08274$qNO-OsBA$a658.82$25 *090 $c658.82$dS *1001 $aSinding, Christian$6(NO-LaBS)195413-1$_25907200 *24510$aBranding$bet verktøy for å sikre verdiskapning$cChristian Sinding *260 $aOslo$bHegnar media$c2004 *300 $a283 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)195413-1 *5058 $aBibliografi: s. 282 *5058 $aOrdliste: s. 280-281 *65017$aVaremerker$gbedriftsøkonomi$2bibbi$9nob$_1922643400 *850 $aBÆRUM *852 $aBÆRUM ^