
Good to Great : hvorfor noen virksomheter blir fremragende- og andre ikke
Jim Collins ; oversatt av Henning KolstadCollins, Jim 658.4 C
Bok Bokmål utgitt 2002
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 658.4 C)
*0010178783 *003NO-LaBS *00520211208191506.0 *007t *008020604b xx e 0 nob d *009 n *019 $bl *020 $a82-15-00194-7$qib.$cNkr 378.00 *035 $a(NO-LaBS)758317(bibid) *0827 $a658.4 *090 $c658.4$dC *1001 $aCollins, Jim$_22112700 *24510$aGood to Great$bhvorfor noen virksomheter blir fremragende- og andre ikke$cJim Collins ; oversatt av Henning Kolstad *2463 $aGood to Great *260 $aOslo$bUniversitetsforlaget$c2002 *300 $a302 s.$bfig. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $aOriginaltittel: Good to Great *65014$aBedriftsledelse$0(NO-OsBA)1111127$2bibbi$9nob$_1929164300 *850 $aBÆRUM *852 $aBÆRUM ^