
Markedskommunikasjon : prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
Thorolf HelgesenHelgesen, Thorolf 658.83 H
Bok Bokmål utgitt 2004
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 658.83 H)
*0010191307 *003NO-LaBS *00520211208192553.0 *007t *008040428b xx e 0 nob d *009 n *019 $bl *020 $a82-02-23631-2$qh.$cNkr 399.00 *035 $a(NO-LaBS)8421679(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0143475 *08274$qNO-OsBA$a658.83$25 *083 $a658.82$qNO-OsBA *083 $a659.1$qNO-OsBA *090 $c658.83$dH *1001 $aHelgesen, Thorolf$_13921300 *24510$aMarkedskommunikasjon$bprinsipper for effektiv informasjon og påvirkning$cThorolf Helgesen *250 $a6. utg. *260 $aOslo$bCappelen akademisk$c2004 *300 $a336 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $a1. utg.: Bedriftøkonomens forl., 1992 *5058 $aHar bibliografi *5058 $aInneholder bl.a. et kapittel om sponsing *65004$aSponsing$3s. 228-237$_1918532200 *65017$aMarkedsanalyse$2bibbi$_1918532300 *65024$aReklame$2bibbi$_1916896200 ^