*0010492241
*003NO-LaBS
*00520211208191241.0
*007t
*008180223b xx e 0 nob d
*009 cam 1
*019 $bl
*020 $a978-82-05-51033-3$qh.$cNkr 199.00
*035 $a(NO-LaBS)10899006(bibid)
*035 $a(NO-OsBA)0526743
*041 $hdan
*08204$qNO-OsBA$a372.6044$223/nor
*083 $a372.6$qNO-OsBA
*090 $c372.6$dG
*1001 $aGjems, Liv$d1953-$_19392200
*24510$aSpråkstimulerende læringsmiljøer$cLiv Gjems ; [redigert av Thomas Nordahl og Ole Hansen]
*2461 $aSprogstimulering i dagtilbud$iOriginaltittel
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2018
*300 $a79 s.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*4901 $aDette vet vi om
*4901 $aDette vet vi om barnehagen
*500 $aOriginaltittel: Sprogstimulering i dagtilbud
*5058 $aHar bibliografi
*5208 $aHvordan stimulere språktilegnelse hos barn i barnehagen? Barn i barnehagen kan ha svært ulike erfaringer med språk, og behovet for språklig støtte og stimulering varierer. All læring, og ikke minst språktilegnelse, avhenger av gode, trygge relasjoner mellom voksne og barn. I denne boken presenteres forskningsbasert kunnskap om dette temaet. Dette vet vi om ... er en serie som består av praksisnære hefter med kunnskap om aktuelle utfordringer i barnehagen. Omtalen er utarbeidet av BS.
*65017$aSpråk$gfør- og grunnskolen$xUndervisning$0(NO-OsBA)1122004$2bibbi$9nob$_1928057000
*7001 $aHansen, Ole$d1944-$0(NO-TrBIB)97029263$eredaktør$4edt$_1925962200
*7001 $aNordahl, Thomas$d1958-$0(NO-TrBIB)90362589$eredaktør$4edt$_1915716900
*830 0$aDette vet vi om barnehagen$_1913089600
*830 0$aDette vet vi om$_1911370000
^